Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
Re: [討論] 一般男生去歐兔板交到女友機會高嗎?
Jan 19th 2014, 22:42, by TEM

作者TEM (TEM)

看板Boy-Girl

標題Re: [討論] 一般男生去歐兔板交到女友機會高嗎?

時間Sun Jan 19 22:42:27 2014

以前男友好像也有 投過 02 版 我跟男友是在 ptt 丟水球認識的 我是他亂丟水球, 亂槍打鳥 打中的 當時, 丟水球的過程中, 我就覺得他蠻好笑的 (可見幽默很重要 !!!) 他也覺得我很有趣, 後來他跟我要了 msn 在msn聊天的過程中, 就覺得非常談得來, 他是我心目中喜歡的那種男生 (數理很強, 很聰明, 人又很正直, 喜歡天文氣象) 聊天大約三個月後見面, 見面的時候我一直禱告希望看得順眼 沒想到第一次見面的時候就覺得他很帥又很優 >//////////※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.165.58.55

Linzoma:XDDDDDDD 01/19 22:44

berry07:這篇沒內文阿 01/19 22:44

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xxxmkks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()