Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Fun with Brazilian Portuguese

Learn the tips and tricks to speak colloquial Portuguese in a natural and confident manner. Enroll today for just $69!
From our sponsors
[求助] 有人的女朋友也會這樣嗎??
Jan 19th 2014, 20:41, by dldf

作者dldf (台灣加油 案)

站內Boy-Girl

標題[求助] 有人的女朋友也會這樣嗎??

時間Sun Jan 19 20:41:14 2014

一直以來我對我的女朋友存著一個疑問 因為我交代她的事情他總是會做一半 本來以為他是不是容易健忘 但別人交代她的事情她都會做到好 最近一件事情是我請她去幫我買客運車票 交代她要買除夕上午和初三上午單人座 前面的位置 因為我會暈車不能做後面的位置 很明顯的一般人都知道除夕要回家過年 並交待她如果沒該時段的前面單人位置 請她打電話來問我 因為我在上班 但第一次一周前買回來的票是 除夕下午三點多 初三是買對了 但除夕下午三點多從台北到高雄 是要半夜才回到家嗎 所以請她去換 並且在她耳邊說了不下十次 單人座前面單人座前面 第二次三天前回來是除夕上午八點多的票 但是18號 wtf 明明已經跟她說要單人座 前面的位置 然後 第三次剛剛換回來的票是一號 因為她又忘了只記得要買前面的位置 這樣的情況每次我都跟她講的很累 常常我交代她AB阿就只做A 但別人交代她的事情她都會全作 是因為她覺得我的事 比較沒關係 還是她生病了 有人的女朋友也有同樣的情形嗎???? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 36.224.251.152

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xxxmkks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()