close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 TaiwanDrama 板
 
CloudMailin

Incoming Email for your web app. Get started in minutes and scale effortlessly when you need it.
From our sponsors
[自由]能預知最後一天嗎?只能珍惜現在~
Jan 18th 2014, 22:01, by fujiq

作者fujiq (夏天是吹冷氣吃冰的季節)

看板TaiwanDrama

標題[自由]能預知最後一天嗎?只能珍惜現在~

時間Sat Jan 18 22:01:48 2014

昨晚在看"我的自由年代"時, 嘉恩能預知自己是人生最後一天, 所以她能跟身邊的人一一告別~ 看到這段劇情其實心中感觸很深。 因為昨天早上我同事的爸爸因為早晨車禍, 下午便因為急救無效而往生了! 我想同事的爸爸應該還沒準備好跟身邊的家人道別吧! 兩相對照之下, 人在世似乎很少可以預知自己哪一天是最後一天吧! 唯有珍惜自己的每一天~深愛珍惜身邊的人! "我的自由年代"除了讓我回憶自己的大學青春時光, (還好大學不是一片空白!至少戲裡有做的事,都沒錯過 如:社團、夜遊、唱KTV、暗戀某學長等,還存錢去遊學等) 也讓我去思考自己過去是否錯過了甚麼? 更讓我去珍惜自己現在所擁有的!! 也是第一次貼文跟大家分享我的自由年代心得 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.41.250.120

monica04598:是啊..要把握當下.只是都常常忘記.. 01/18 22:15

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xxxmkks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()