close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決 
Many wonderful memories are captured in black and white.

With digital photographs, the art is now in creating black and white images. This course will teach you how to use Photoshop techniques to create beautiful images.
From our sponsors
我剛考過美容丙級,我想在考美容乙級,哪裡有推薦不錯的補習班?
Aug 22nd 2013, 05:52

美容乙級我個人覺得不好考,所以找一間好的補習班很重要~
所以我自己也上網找了很多間(我很誇張每一間都打去說我要去試聽)
試聽完每一間補習班之後我選擇摩登美容補習班~
摩登是保證班不管是
交通(在北車附近),或是學院環境,老師經驗跟教學方式,以及摩登收費
都讓我很滿意...重點摩登還不會推銷材料呢!
課程循環錯過不懂都還可以免費回去上課!
摩登的老師是很資深的專業美容講師(網頁上也有寫)
上她的課,真的讓我學習到很多功夫~
考試前,老師會幫我們模擬測驗這樣考試的時候就可以熟悉考題
整套課程學習完之後,我順利輕鬆考上了美容乙級
考上乙級之後..我也應徵上一間醫美診所當美容諮詢師
薪水還不錯呢 哈哈~
如果你想走美容這條路,可以先去摩登美容補習班先試聽聽
http://beauty.gowoo.com.tw/
電 話:02-2331-5105
地址:台北市忠孝西路一段50號23樓檢視圖片之7

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    xxxmkks 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()